Teknoloji

Game Science CEO’su, Black Myth: Wukong’un Yılın Oyunu Seçilmemesinden Dolayı Hayal Kırıklığı Yaşamış

Geçtiğimiz hafta gerçekleştirilen The Game Awards 2024’te ödül kazanıp sevinenlerin yanında beklediğini bulamayıp hayal kırıklığı yaşayanlar da var. Görüldüğü kadarıyla bu grupta yer alan isimlerden birisi de Game Science CEO’su Feng Ji.

Feng Ji, Çin’in popüler sosyal medya uygulaması Weibo’da yaptığı paylaşımla oyunları Black Myth: Wukong’un Yılın Oyunu seçilmemesinden dolayı yaşadığı hayal kırıklığını ifade etmiş.

Çin’den bir oyunun ilk defa 4 dalda (En İyi Sanat Yönetimi, En İyi Aksiyon, En iyi Oyun Yönetimi ve Yılın Oyunu) aday olduğunu ve geceden 2 ödülle (En İyi Aksiyon ve Oyuncuların Seçimi) ayrıldığını belirtiyor ve özellikle Oyuncuların Seçimi ödülünün kendileri için sevindirici olduğunu ifade ediyor. Bununla birlikte Yılın Oyunu ödülü için seçim kriterlerini anlamakta güçlük çektiğini söylüyor.

Devamında da uzun uzun görüşlerini paylaşıyor. Bu projeye ne kadar emek verdiklerinden, bu yola nasıl ve ne amaçla çıktıklarından, dünyada halen ancak belirli sayıda kişinin konsol ve/veya bilgisayar sahibi olup AAA oyunlar oynayabildiğinden, dolayısıyla daha fazla kişiyi oyunlarla buluşturmak için çalışmaya devam etmek gerektiğinden bahsediyor Feng Ji.

Paylaşımının bir yerinde ödül konuşmasını 2 yıl öncesinden hazırladığını da dile getiriyor. Demek ki daha oyun çıkmadan ortaya koydukları işin Yılın Oyunu olarak değerlendirilebilecek bir iş olacağından eminmiş. Oyunun çıkışından sonra sergilediği performans da bu konuda öz güvenlerini artırmış olsa gerek.

Ama beklentileri karşılık bulmadı ve Yılın Oyunu ödülü Astro Bot’a gitti. Bu da haliyle hayal kırıklığı yaşamalarına yol açtı. Kim bilir, belki bir sonraki oyunlarıyla o çok istedikleri ödüle uzanırlar.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu